tirsdag 24. november 2009

Et godt kjøp

Internett er suverent!
Etter et besøk av kusine Elise i dag fikk jeg lyst på en ringslynge. Hun kjøpte en da de var i malaysia i høst. Har sett for meg at det er tungvint og upraktisk med slynge, men det viste seg å være alt annet! Kjempesmart til å støtte en liten tass som sitter på hofta. Ruth likte den også godt.
Jeg var inne på tanken om å sy selv. Det er nok ikke vanskelig. Å kjøpe her er dyrt, i nettbutikker koster de fra 600,- og oppover. Langt oppover. Pluss frakt. En liten tur på nettbutikken til denne butikken i Malaysia ikk meg til å ombestemme meg. De har helt andre priser. Sendte en mail og spurte om frakt til europa, da dette ikke var nevnt på nettsiden. Mailen ble besvart på minutter og fortalte om fraktkostnad på $13. Totalen blir da drøye 230,- nok. Det kaller jeg et godt kjøp!!
Her er den jeg kjøpte:

3 kommentarer:

  1. Så fine an va, og for et kupp!
    Lure på om det konne vært noge for oss og? Endre e jo ganske heavy å drassa på i lengden.. Hadde vært kjekt å prøva jaffal!

    SvarSlett
  2. Du kan få prøve den når den kommer. Gjenstår bare å se hvor lang tid den bruker på veien..

    SvarSlett
  3. Ja, det var et riktig godt kjøp! Og god å bruke og :-) Vår Endre er ikke så glad i andre bæreanretninger, men hoftebæring med slyga liker han godt.

    SvarSlett