søndag 26. september 2010

Loppemarked

Hele sommeren har SHAPE loppemarked siste søndag i hver måned. I dag var siste for denne sesongen, og siden jeg ikke fikk med meg forrige ville jeg gå en tur nå. Det åpner kl 06 (!!!) for shapianere, og kl 08 for andre. Ryktene sa at det var mulig å gjøre noen kupp, så dermed ble vekkerklokka satt til 05:15.
Grøss og gru!
I stummende mørke og høljende regn ble ikke opplevelsen helt som jeg hadde forventet. Få selgere denne gangen, og mange satt bare i bilene, med stappfulle bagasjerom, og ventet på bedre tider. Av de som våget seg ut, hadde mange bare pressening lagt over varene eller solgte ut av en åpen bagasjeluke.
Vanskelig å få sett noe som helst..
Det var lett å se hvem som var rutinerte, de hadde nemlig med lommelykt.

Jeg ente opp med et telt og en liten stol, som gjør seg godt på rommet til Ruth. Er godt fornøyd med handelen, og veldig glad jeg reiste inn uten barn!




2 kommentarer:

  1. Så koselig prinsesse-telt! Jeg vet om noen som kommer til å gå rett inn der neste gang vi stikker innom på besøk!

    SvarSlett
  2. Veldig fine ting da! Men satser på bedre vær og flere selgere neste gang!

    SvarSlett