tirsdag 14. september 2010

Blomsterkurs!

I formiddag var en hyggelig blomsterbutikkdame og åtte offisersfruer samlet for litt kursing i blomsteroppsett.


Nydelige blomster, ivrige kursdeltagere og en kursleder som bare snakket fransk. Heldigvis er noen av fruene stø i utenlandsk og kunne oversette for oss andre.



Noen var mest interessert i druer og kjeks..


Det ferdige resultatet:


Vi har allerede satt av dato til neste kurs, og jeg gleder meg stort! Innen da skal Ruth ha begynt i en tysk barnehage, som har åpent 2,5 timer noen dager i uken. Da kan mamma ha fullt fokus på blomstene og skravlinga.

2 kommentarer:

  1. Hei, Elisabeth! Det er godt du har funnet deg til rette og koser deg i Belgia.Høres ut som dere vil få en flott tid der :)

    SvarSlett
  2. jeg gleder meg også til neste gang! Jeg lurer på om det kommer til å kræsje med fransken, men da får jeg bare prioritere litt... Hmmm...fransken taper..

    SvarSlett