torsdag 24. mars 2011

Julegave

Årets første julegave er egentlig fjorårets siste. Etter at min symaskin stoppet måtte jeg ut på bygda for å låne, og i kveld er endelig prosjektet ferdig. Det er en mei tai som skal sendes til min lille niese Linnea i Kjøbenhavn.




Mens jeg satt og sydde fikk jeg telefon fra Østerrike, der Tale er på skileirskole med resten av den norske skolen. Lille jenta mi kommer hjem med brist i ankelen, gips og krykker.
Litt ironisk er det at hun har stått slalåm i flere dager, og så skader seg under lek på hotellet.
Hun er visstnok ved godt mot, og går bare glipp av den siste dagen i bakken.
Jeg gleder meg til å få henne hjem!!!





2 kommentarer:

  1. Herlig, vårlig mei tai! Den blir nok god å putte lillejenta i. Kjekt å se at du er i gang igjen:)

    God bedring til Tale.

    Klemmer fra B-gjengen.

    SvarSlett
  2. Stakkers Tale:-) Håber hon er i form igen tils vi kommer på besøg. Nisen glede sig til Mei Tai, moren også siden nisen nu er ganske tung at bære.

    Kram

    SvarSlett