torsdag 19. mai 2011

Forestilling i barnehagen

Denne våren har temaet i barnehagen til Sebastian vært hagen.
De har laget blomster og småkryp i alle varianter, de har vært på tur til et gartneri og handlet, og dyrket grønnsaker og planter i klasserommet. Denne uken er det åpent hus i barnehagen, og mange av kreasjonene står på utstilling i korridorene.




I dag var foreldrene i klassen til Sebastian og naboklassen invitert til forestilling. Ungene har øvet lenge, og var veldig spente!

De var utkledd som gartnere, blomster, bier, larve, sommerfugler og marihøner. Søte som sukker, og mødrene og fedrene satt med tårer i øynene.






Etterpå sang de franske sanger om alt som hører våren til. Kan ikke skryte på meg at jeg forstod alt, men enkle ord som sol og marihøne fikk jeg med meg. Sebastian derimot, sang lett som bare det. han viste også noen imponerende hoftebevegelser under dansen, som han iallefall ikke har etter meg!



En liten videosnutt ligger hos Hanne Marlen, Sebastian står ytterst til høyre og vises i et lite glimt.

Foreldrene var stolte, ungene var stolte og jeg tror læreren Madame Laurence også var fornøyd.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar