søndag 20. september 2009

Gode ideer..


Noen ganger har jeg gode ideer. Og noen ganger er disse best i teorien.

Som f.eks denne.


For et par uker siden fant jeg frossne hele kyllinger på tilbud. 6pk. Tenkte at det er jo veldig greit å ha i frysen. Jeg er veldig glad i kylling.

Problemet kom da jeg skulle ta opp en og ha til middag: de var komplett umulige å få fra hverandre. Hadde ikke sjans til å få opp bare en. Det endte med at jeg måtte ta opp alle 6.

Problemet med 6 svære kyllinger er at de må tilberedes og spises innen rimelig tid.

Trenger jeg si at jeg har invitert middagsbesøk..?


På menyen i dag: Nigellas langstekte sitronkylling med hvitløk og timian.

6 kommentarer:

  1. De såg motbydelige ud der de låg.
    Men en runde i ovnen alà Nigella gjør nok underverker :)

    SvarSlett
  2. Linda: Huff, jeg trodde først det var grisunger:-/

    SvarSlett
  3. ja... å eg gjentar... sko lest dette tidligare!!!! mn.. alt på tilbud må frysast i porsjoner i små poser.. derfor e d stress å handla på tilbud..!! hehehe:)

    SvarSlett
  4. De va allerede frossne i butikken Maggi..

    SvarSlett
  5. Men da ble det jo en god ide´ til slutt!

    SvarSlett