tirsdag 29. september 2009

God følelse


Det som utvilsomt er aller best med trening, er tiden rett etterpå. Særlig på tirsdager. Tirsdag og torsdag = spinning, og når jeg sitter sliten og nydusjet i sofaen og ser Grey's Anatomy er det jammen verd slitet!
Hadde det vært opp til meg, skulle alle gjennomførte spinningtimer blitt belønnet med en episode Grey's. Dessverre tviler jeg på at Tv2 forandrer sendeskjemaet og tilpasser det min treningsplan.
Grey's eller ikke, tusen TUSEN takk til Hildegunn og Anette som gjør at jeg ikke skulker!

3 kommentarer:

  1. Det er skikkelig godfølelse, ja! Hatten av for deg som er så flink :-) Og takk for nydelige boller i dag ;-)

    SvarSlett
  2. Du e flinke, Elisabeth!
    Eg har skulka litt i det sista, men fra neste uga av e det ingen bønn :)

    SvarSlett
  3. eg åg: hatten av !! du e knallflinke! å eg e heilt enige! kver treningsøkt burde blitt belønna me en Gray's episode!

    SvarSlett