søndag 27. februar 2011

Jentekveld

I sist uke spurte jeg på facebook om noen hadde filmen "sex and the city 1" til låns. Jeg hadde ikke sett verken den eller film nr 2, men mye av serien. Film ble tilbudt, og spørsmål om jentekveld dukket opp. Jeg er ikke vanskelig å be, så søndag kveld kom 6 flotte fruer med godt humør for å se film og skravle litt. Lille vakre Runa fra LykkeLandet var også med. De må tidlig krøkes, og jeg mistenker at tilstedeværelsen hennes fikk flere par eggstokker til å rasle.

Ingen jentekveld uten noe å knaske på, og jeg benyttet anledningen til å prøvebake såkalte cake pops. Det er små kakebiter (i dette tilfellet browniesbiter dyppet i sjokolade) på pinne. Jordbærkremen på toppen er en (litt i overkant søt) typisk amerikansk ferdigkrem som er snikkjøpt på den amerikanske basen noen km unna.
Mistenker at dette må gjentas på en eller flere jentebursdager fremover..






2 kommentarer:

  1. Ja, huff.... var skikkelig vanskelig å få ned disse. Reprise, reprise!

    SvarSlett