mandag 26. april 2010

Jobb igjen!

Pluttselig, som ut av det blå, er permisjonen ferdig og jeg tilbake i jobb. Det var rart å være borte fra Ruth hele dagen i dag, men hun har hatt det fint med faren. Det blir bare to måneder med jobbing før jeg slutter. Litt trist, siden jeg har så kjekke kolleger. Men med tanke på alt det spennende vi har forran oss virker to måneder nok likevel.
Hussalget går ikke helt etter planen. For to uker siden skulle vi fått besøk av svigers til en sårt tiltrengt minidugnad. Takket være Eyjafjallajökull ble turen utsatt. De kommer torsdag denne uken, så vi ligger etter med både oppussingen og takst/annonsering. Heldigvis virker markedet bra så vi håper på et raskt salg. Megleren har allerede vært her, og det samme har en mann fra flyttebyrået. Vi har visstnok ca 70 kubikk å flytte.
I månedsskiftet mai/juni tar vi med barna og min mor til Mons for å se på hus. Vi vet ikke hvor mange visninger vi kommer til å gå på så mor skal være barnevakt dersom ungene går lei. (Og så må jeg nevne at yr.no melder om 23 grader i Mons på torsdag..)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar