onsdag 9. desember 2009

Symaskinstreik

Er det ikke typisk. En av få ganger der jeg faktisk har noe jeg må sy ferdig til et visst tidspunkt, da streiker symaskinen. Heldigvis har jeg fått låne en av kusine Elise (tusen takk!!). Dessverre er hennes veldig mye bedre enn min, så jeg er litt småforelsket i den. Må nok begynne å spare til noe bedre jeg også.
Planen var en lilla kjole til Tale, med rosa blomst på brystet og hjerte bak. Så skulle bestevenninnen hennes, som har bursdag til helgen, få en omvent. Laget den lilla først, som en test. Dessverre ble den litt liten. Nå blir den gave, så får jeg sy en større rosa til Tale når jeg får tid. Venninnen hennes er både lavere og tynnere så denne passer nok henne.

Fremme:

Bak:
Detalj:

4 kommentarer:

  1. Kjempefin!
    Du kan virkelig dette!
    Ønske deg symaskin i julegave :-)
    Inga

    SvarSlett
  2. Så søde kjole!
    Godt du ikkje lånte min 40 år gamle Bernina. Då hadde du ikkje blitt mye imponert - hihi

    SvarSlett
  3. Så kjekt at symaskinen min har blitt brukt til å lage noe så fint! Håper forelskelsen ikke er gjensidig, da blir den nok vanskelig å få med hjem...

    SvarSlett
  4. Takk!

    Du får nok problemer Elise. Den male som en katt her..

    SvarSlett